ایام کنکور

به نام نوازنده گیتار هستی

با سلام و خسته نباشی خدمت دوستان عزیز

اول از همه یک ببخشید بدهکارم.من در این مدت مشغله ی زیادی داشتم کامپیوترمم خراب بود البته الآن هم خرابه که نتونستم بهتون سر بزنم.

من از اول خرداد که شروع به خواندن درس کردم هنوز دارم می خوانم چون پنجم مرداد کنکور دارم هرچه می خوانم اشتیاقم به خواندن بیشتر میشود.

الآن درمرحله ی کارآموزی هستم در شرکت سایپا دیزل پیش داداشم که هم درس بخونم و هم کار یاد بگیرم کارآموزی حدود ۴۵ روز کاری طول می کشه تا اواسط شهریور بعدم که ماه پر برکت رمضان می رسه ازهمین الان می گم دعام کنید که دانشگاه تهران قبول بشم و درس افتاده از سال قبل برام نمونه آخه ۱۵ تیر کارنامه میدن.

 

مرا یک دم دل از خوبان  جدا   نیست                     ولی صد حیف که در خوبان وفا نیست

به خوبان دل سپردن کار سهل است                      ز  خوبان   دل   گرفتن  کار ما  نیست 

 

به یاد خدا باشید و مریضان را دعا کنید.

اللهم عجل لولیک الفرج