دلتنگ

 به نام هستی عالم

 

ابر شدی  باریدی  بروی  دردای  من
ماه شدی تابیدی میون شبهای من
درد شدی رنجیدی برای غصه ی من
عشق شدی دویدی میون قصه ی من

راه   شدم   اومدم   میون  دل  تنگت
اشک شدم چکیدم از چشمای قشنگت
سنگ شدم شنیدم تموم رنج و دردات
نفس   شدم  میون   تموم   آرزوهات

ولی میرم میدونی  راهمو  پس  میگیرم
تنها میذارم چشمو اشک می شم می بارم
سنگ  می شم  نبینم  تنهاییتو   عزیزم
نفس   بکش  قشنگم   آرزوتو   میفهمم

اما بازم نیومدی

                                         به نام او

           

                       عاشق و مجنونت شدم

                               نخونده مهمونت شدم

                                     کلی پریشونت  شدم

                                                اما بازم نیومدی

              قهوه فنجونت شدم

                 شمع توشمعدونت شدم

                             خاک توگلدونت شدم

                                         اما بازم نیومدی

                                                                    برف زمستونت شدم

                                                                            رسوا وحیرونت شدم

                                                                                چک چک ناودونت شدم

                                                                                                اما بازم نیومدی

            

ادامه مطلب ...

عشق

 

 به نام ایزد دانا

 

ابر شدی باریدی بروی دردای من
                         ماه شدی  تابیدی میون  شبهای من
درد شدی رنجیدی برای غصه ی من
                          عشق شدی دویدی میون قصه ی من