اما بازم نیومدی

                                         به نام او

           

                       عاشق و مجنونت شدم

                               نخونده مهمونت شدم

                                     کلی پریشونت  شدم

                                                اما بازم نیومدی

              قهوه فنجونت شدم

                 شمع توشمعدونت شدم

                             خاک توگلدونت شدم

                                         اما بازم نیومدی

                                                                    برف زمستونت شدم

                                                                            رسوا وحیرونت شدم

                                                                                چک چک ناودونت شدم

                                                                                                اما بازم نیومدی

            

        آفتاب وبارونت شدم

                        اشکای غلتونت شدم

                               عطرگلابدونت شدم

                                       اما بازم نیومدی

                 ماه توایونت شدم

                       خراب و ویرونت شدم

                                 گل گلستونت شدم

                                         اما بازم نیومدی

                 سه ماه تابستونت شدم

                         الوندو کارونت شدم

                              دشتای ایرونت شدم

                                       اما بازم نیومدی

                       دنا وهامونت شدم

                           نزدیک ترازجونت شدم

                                   رگت شدم,خونت شدم

                                               اما بازم نیومدی

                      خادم ودرمونت شدم

                             اسیر زندونت  شدم

                                  گلاب کاشونت شدم

                                             اما بازم نیومدی

 

                  یه جوری مدیونت شدم

                          سنگ خیابونت شدم

                                 راهی میدونت شدم

                                        اما بازم نیومدی

                   توسختی آسونت شدم

                        تو دردا درمونت شدم

                                ناجی  پنهونت شدم

                                          اما بازم نیومدی

                   لباس وسامونت شدم

                          سارق ایمونت شدم

                              چشمای گریونت شدم

                                         اما بازم نیومدی

                 لبای خندونت شدم

                        گشنه شدی نونت شدم

                                آب  فراونت  شدم

                                       اما بازم نیومدی

                همیشه ممنونت شدم

                     من نی چوپونت شدم

                             آب,توبیابونت شدم

                                     اما بازم نیومدی

              شعرای ارزونت شدم

                      عمری غزل خونت شدم

                                 تسلیم قانونت شدم

                                        اما بازم نیومدی

                کشته مژگونت شدم

                      هلاک چشمونت شدم

                               رفتم وقربونت شدم

                                        اما بازم نیومدی

           رفتم وقربونت شدم

                                                    اما بازم نیومدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد