عشق منی

عشق را بی سبب عنوان مکن

        خواهش از بهر ستم خواهی انسان مکن

عشق در سینه نگهدار و هیچ فاش مگو

      چون که تاریک است این راه و از آن یاد مکن 

عشق آیینه قلب است در آن زنگی نیست

         لیک این جمله نگهدار و عنوان مکن

در درون مایه عشقت ز جفا دوری کن

       آشکارا زین سخن هیچ کجا یاد مکن

اگر از بهر کسی در عشق مردی. مردی

         ورنه از جورو جفا عشق فریاد مکن


نظرات 1 + ارسال نظر
دیوژن چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:25 ق.ظ http://kianmehr290.persianblog.ir

پس از حمد پروردگار
به به از این همه رنگ، بر شاخه های قشنگ و ...
سلام .
فکر نمی کردم اینقدر تبحر پیدا کرده باشی خوب رشد کردی یا این که من بی توجه بودم !
به هر وجه جالب بود
راستی : من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم / محتسب داند که من این کارها کمتر کنم.
یادت باشه در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن / شرط اول قدم آنست که مجنون باشی - نقطه عشق نمودم بر تو هان سهو مکن/ ورنه تا بنگری از دایره بیرون باشی. مراقبت کن که در دایره ماندن کار سختیه
آرزوی بزرگیت را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد